Chris-PC Game Booster 3.30 بهبود کارایی سخت‌ افزار برای اجرای بهتر بازی‌ ها

نوشته شده توسط:کیهان بابایی | ۰ دیدگاه

 

Chris-PC Game BoosterChris-PC Game Booster 3.30 یک محصول جدید و برجسته از سری محصولات Chris P.C. srl است که به سیستم شما مانند موشک سرعت می‌بخشد و به سخت‌افزار آن، پتانسیل کامل را هدیه می‌دهد. خیلی از ما با مطالعه‌ی کتاب یا گوش دادن به موزیک آرامش پیدا می‌کنیم و خیلی دیگر از ماها با بازی کردن. بله، Chris-PC Game Booster به معنای ابزاریست برای کسانی که می‌خواهند برای بازی کردن بازی‌های مورد علاقه‌ی خود، بیشترین بهره‌بری از سخت‌افزار را داشته باشند. ویندوز مایکروسافت برای استفاده‌ی عمومی طراحی شده و در نتیجه دارای عملکرد متوسط رو به ضعیفی برای برنامه‌های خاص مانند بازی‌ها که مشتاقانه از قسمت‌های مختلف سخت‌افزار بهره می‌برند، است. نرم‌‌افزار Chris-PC Game Booster که از سافت ۹۸ دانلود می‌کنید، در عمل تنظیمات مختلفی را در پارامترهای گوناگون از جمله تنظیمات رجیستری ویندوز و پیکربندی فایل‌ها اعمال می‌کند به صورتی که به آن‌ها اجازه می‌دهد دسترسی سریع‌تری به حافظه‌ی RAM، CPU/GPU، هارد دیسک و Cache مموری داشته باشند. به علاوه پارامتر‌های شبکه‌ی ویندوز را به گونه‌ای که بهترین تنظیمات را برای یک گیمر آنلاین آماده کند بهبود می‌بخشد.
 

 ویژگی‌ های کلیدی Chris-PC Game Booster:
  • بهبود تجربه‌ی کارایی گرافیکی در بازی‌ها بدون نیاز به ارتقا به سخت‌افزارهای گران‌قیمت (از جمله CPU/GPU/RAM): نرخ فریم (Frame Rate) بالاتر صفحه‌ نمایش، نرم کردن انیمیشن‌های گرافیکی و دسترسی بهتر در زمان خواندن/نوشتن در هارد دیسک.
  • تجربه‌ی بازی‌های آنلاین چند نفره (Multiplayer) بدون لگ (وقفه‌ی) شبکه‌ای.
  • مکانیسم Anti-cheat (ضد تقلب) بازی‌ها نمی‌تواند Chris-PC Game Booster را به عنوان یک متقلب در بازی‌ها شناسایی کند.
  • گزینه‌ی بازگردانی به تنظیمات قبلی ویندوز: مناسب برای حفظ سازگاری با دیگر برنامه‌هایی که اغلب استفاده می‌کنید.
  • افزایش سرعت تمام مدل‌های کانکشن‌های اینترنتی شما مانند Cable، DSL، U-Verse، Fios و Dial-Up
  • برنامه‌ی پیشرفته‌ای که بر پایه‌ی ویژگی Over-Clocking، سرعت مموری، اولویت‌بندی CPU برای برنامه‌های تمام صفحه و سرعت اینترنت برای بازی‌های آنلاین را افزایش می‌دهد.
  • بهینه‌سازی سخت‌افزار سیستم شما با یک کلیک به طوری که به بازی‌ها اجازه می‌دهد سریع‌تر اجرا شوند و سرعت اینترنت شما برای دانلود با سرعت بالاتر، افزایش پیدا کند.
  • رابط کاربری ساده و قابل درک
 


 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...