دانلود Dropbox 2.6.0.2 – برنامه رسمی میزبانی وب دراپ باکس اندروید !

نوشته شده توسط:کیهان بابایی | ۰ دیدگاه

Dropbox | دراپ باکس یکی از معروف ترین و مورد اعتمادترین وبسایت های میزبانی پرونده می باشد که امکان همگاه‌ سازی پرونده‌ها روی چند رایانه ی مختلف یا بین چند کاربر مختلف از طریق اینترنت را فراهم می آورد! این سرویس که از سال ۲۰۰۷ میلادی کار خودش را به صورت حرفه ای شروع کرده است از پرطرفدارترین سایت های میزبانی پرونده است که از آن می توانید برای آپلود فایل های خودتان استفاده نمایید! این سرویس اپلیکیشن رسمی خود را با همین نام یعنی Dropbox برای سیستم عامل اندروید عرضه نموده است تا شما کاربران بتوانید براحتی برروی فایل های خودتان مدیریت داشته باشید و کارها و عملیات ها را به راحت ترین شکل ممکن انجام دهید!

رابط گرافیکی دراپ باکس به طور باورنکردنی تاثیرگذار است، آن چنان که سبب می شود این اپلیکیشن به عنوان یک انتخاب قطعی از سوی کاربران برای همگامسازی فایل ها انتخاب شود! وقتی که شما این اپلیکیشن را بر روی دستگاه اندرویدی یا ios تان نصب می کنید، فورا می توانید فایل هایتان را آپلود نمایید، همچنین قادرید با استفاده از این اپلیکیشن فایل‌ هایتان را با دیگر افراد به اشتراک بگذارید یا این که یک فایل عمومی برای هر نوع کاربری طراحی نمایید!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Dropbox اندروید :

* در اختیار قرار دادن ۲۰۰۰ مگابایت (۲ گیگ) فضای رایگان برای آپلود

* امکان دریافت ۵۰۰ مگابایت فضای رایگان به ازای معرفی هر کاربر !

* امکان آپلود مستقیم و آسان فایل های خود برروی سرورهای دراپ باکس

* امکان به اشتراک گذاری فایل های ذخیره شده ی شما با کاربران و دوستان

* مدیریت برروی فایل ها و فولدرهای خودتان به راحت ترین شکل ممکن

* امکان خرید فضای بیشتر توسط شما کاربران برای آپلود فایل های حجم و سنگین تر

اپلیکیشن Dropbox با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود از مارکت اندروید از برترین برنامه های اندرویدیست و دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در کهربا دانلود جدیدترین نسخه ی آن را برای شما قرار داده ایم و می توانید آن را با یک کلیک دریافت نمایید.

ادامه ی مطلب ...

برای دسترسی به ادامه ی مطلب، باید عضو سایت بشوید. اگر قبلا در سایت عضو شده اید، برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...